zondag 11 december 2011

Nieuwe stoffen en spulletjes.

De pakketbezorgers hebben bij ons in de straat overuren gemaakt, want er zijn heel wat pakketjes gebracht met nieuwe stoffen en hobbyspulletjes. En daar wordt ik zo blij van, ha ha.

Om te beginnen zijn onder andere deze mooie stofjes binnengekomen van Moda uit de serie Antique Fair. Was er al een tijdje verliefd op en nu eindelijk heb ik ze in mijn collectie.


En dan is er nog een pakket binnengekomen met allemaal hobbyspulletjes. Zo leuk.



De ideeën vliegen door mijn hoofd. Dat kan toch ook niet anders als je alleen al naar die lachende gezichtjes kijkt. En die kopjes met die flaporen ha ha. En dan dat brilletje en het sleetje en ga zo maar doorrrrrrrrrrrrrrrr. Jullie merken het al ik zit gewoon te stuiteren achter mijn computer.

O ja, en al dit leuks is natuurlijk hier te vinden.

Groetjes en een fijne dag,
Mascha

16 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een heerlijke nieuwe spulletjes. Ik zou mijn eigen beste klant zijn, als ik jouw winkeltje had (lol). Fijne zondag verder.

Esther zei

Wauuuwww wat een prachtige stofjes.
Groetjes Esther.

Anita zei

O Mascha, heb je niet een leuk idee voor me om wat van dielueke poppenonderdeeltjes te maken, Slee, skies????
Jij ben t zo goed in het verzinnen van leuke dingen.

Lida zei

Gave spulletjes! Geweldig mooie stofjes, groetjes
Lida

mieke zei

Het ziet er inderdaad heel leuk uit.
grtjs Mieke

carina zei

Inderdaad ik zou mijn eigen beste klant zijn. Kan me voorstellen dat je helemaal hyper wordt. Lachen dat koppie met die oortjes. Groetjes carina

Quiltpassion.blogspot.com zei

Prachtige stoffen, ik vind dat ook zo'n mooie serie. Heerlijk, al die onderdeeltjes, ik ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.
Groetjes, Cisca

Terray zei

Hoi Mascha,

Jaaaa dat zijn prachtige stoffen van Moda....ik moet me beheersen zeg ik maar eerlijk, maarja december is een dure maand......En mijn streven voor het nieuwe jaar 2012 is eerst afmaken waar ik aan begonnen ben.
Dus voorlopig alleen maar kijken.....neemt niet weg dat ik mee zit te genieten hoor ;-)
Ik ben benieuwd wat voor leuks je met die koppetjes gaat maken.

Lieve groetjes
Tertia

Nicky zei

aaaaaaaaah, had da brilleke eerst niet gezien, lolll

Annelies zei

Wat heb je leuke dingen binnen gekregen. Veel plezier !

Willy zei

Wat zal dat elke keer een feestje zijn als je zulke mooie spullen binnenkrijgt en uit mag pakken.
Fijne week, groetjes

Anoniem zei

wat een heerlijke stofjes ik ben gek op bloemetjes ;o), .......en de combi met de ruitjes is geweldig samen.
groetjes...

AnitaS zei

Wat een leuke stofjes en poppenonderdelen. Ik geloof dat ik moeite zou hebben om wat te verkopen.

Guusje, zei

Het ziet er allemaal mooi uit wat je binnen hebt gekregen en alsnog gefeliciteerd met je mam.

sylvia zei

oh, wat een leuke nieuwe dingen heb je weer!!
maar ik ga eerst eens even de oude afmaken.........;)
groetjes, Sylvia

Ritainquiltland zei

Ik zie nu pas dat je ook een winkeltje hebt.
Lekker slim, hè.

Groetjes Rita.