vrijdag 16 november 2012

De afgelopen week ben ik heerlijk aan de hobby geweest. Je kent het wel. Openhaardje aan, een kopje thee, lekkere meezing muziek op de achtergrond en voor je een goed gevulde tafel met allemaal hobby spulletjes. Dat is echt voor mij genieten. Deze keer was het geen quiltstofjes maar gewoon vilt. En van dat gewone vilt kan je leuke decoraties maken voor de kerst. Zo heb ik deze twee kabouters gemaakt.
 

Vind ze zo eigenwijs, vooral die ene met dat brilletje haha.
En ik heb ook nog drie elven gemaakt.
 
 
Ze zijn zo leuk om te maken omdat je in een middagje dit als decoratie in je huiskamer kan zetten.
Enne, ik heb deze strooizakjes maar weer tevoorschijn gehaald en gevuld want ik kreeg van mijn neefje van vijf te horen dat Sinterklaas morgen in Nederland aankomt.
 
 
Wat een heerlijke en gezellige tijd gaan we weer tegemoet!!
Heb je ook zin om al dit leuks te maken kom dan gerust langs in mijn webwinkel!!!
 
Groetjes en een fijne dag,
Mascha

17 opmerkingen:

Frederika zei

Ziet er gezellig uit. heerlijk kerstig.Maar ja in Nederalnd komt eerst de boot nog aan.

Annelies zei

Wat heb je ontzettend leuke dingen gemaakt.

Annie Kingma zei

Heel mooie werkjes, net al me op nieuwsbrief gezien ook.
Groetnis Annie

Lida zei

Ze zijn leuk en dat brilletje is echt gaaf! groetjes
Lida

Marion B. zei

Z o schattig.

Marjan zei

Wat leuk! Die kabouters: geweldig! En ja, ik zit morgen gewoon weer voor de buis als Sint in "havenstad" Roermond aankomt!

Grit zei

Oh die sind ja bezaubernd. Ganz süß.
LG Grit

katrien zei

Wat een leuke poppetjes.

Balsemien zei

Hoi Mascha,
Wat een leuke figuren maak je toch, zag ze ook al op Facebook!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

schattig, ik zou ze zo in mijn kamer willen hebben
groetjes

Wietske

Esther zei

Ze zijn echt Prachtig, fijn weekend groetjes Esther.

Guusje, zei

Wat zijn ze allemaal leuk. Heerlijk om te freubelen.

AnitaS zei

Wat zijn ze leuk. Gezellige tijd is dit he en over drie weekjes kom ik naar je winkel.

Johanna Zweden zei

Helaas hier in Zweden kennen ze geen Sinterklaas, mis het wel een beetje hoor, die lekker pepernoten en chocolade letters en banketstaat
Je poppetjes zien er schitterend uit
Een fijn weekeinden groetjes Joke

Anoniem zei

gezellig het kabouter en elvenvolkje te zien......ze zijn weer schattig!

Tineke zei

Wat een leuke kabouters en elfen heb je gemaakt.
Groetjes Tineke

Willy zei

Wat zien de elfen en kabouters er mooi uit. Dat brilletje staat idd lekker eigenwijs. Al dat heerlijks op tafel, jammie ;)
Fijne week,