donderdag 29 augustus 2013

Nieuwe stofjes en weekendaanbieding...

Afgelopen weekend hebben we hele mooie stofjes ingekocht. Ik ben dan ook helemaal verliefd op deze stofjes van Moda, 3 Sisters Lario.
 
 
Ze zijn zo mooi van kleur en motief. Ideeën schieten door mijn hoofd om van deze stofjes een mooi werkstuk te maken. Sterker nog, ik ben er al druk mee bezig.

Ook deze serie van Kansas Troubles Favorites vind ik prachtig.

 
De stofjes zijn per stuk te koop maar we hebben er ook stofpakketjes van gemaakt. Die zijn niet alleen mooi en leuk maar ook voordelig geprijsd.

De weekendaanbieding is deze keer een stofpakketje van Moda, Essential Dots.

 
 Deze weekendaanbieding geldt t/m 1 september en is hier te vinden.
 
Groetjes en een fijne dag,
Mascha

4 opmerkingen:

Marjan zei

O, wat leuk allemaal weer, Mascha!

Marion B. zei

Wat een prachtige stofjes.

Nanske zei

Prachtige stofjes!!!
Moda weer,he.Die rode stofjes met ton sur ton print...zo mooi!
Ben daar verlekkerd op ;-)
Groetjes,nanske

Marguerite zei

Hier word ik zo hebberig van.
Groetjes Marguerite